torsdag 20. mai 2010

Torsdag - En skrivende stund.

Hei alle sammen!

Jeg sitter og hører på Stompa; det har en slik beroligende effekt for meg. Er utrolig trist, og glad, på samme tid. Full av blandede følelser! Kjenner at jeg gruer meg sykt til begravelsen i morgen. Det kommer til å bli så sterkt det. Samtidig gleder jeg meg jo veldig til å se min Alexander igjen. Lenge siden jeg har sett ham!

Ok, hva har skjedd? Gårsdagen var kjempesøt, faktisk! Vi fikk fri kvart på tolv, noe som så absolutt gjorde godt. Slappa av litt og leste bittelitt naturfag, før jeg og Birgitte meget impulsivt fant ut at jeg skulle ta 2-bussen, som heldigvis kjører Solevågen. Var stolt over at jeg klarte å få med meg alt; kornetten, penger, mobil. Haha! Møtte Helene og Birgitte på bussen, og vi satte kursen for Langevågen.

Vi tilbrakte en genial stund på kjøkkenet til Birgitte, hvor vi oppdaterte hverandre på ting og tang! Kjenner at jeg har savna Torsdagsmuffinsen og hvor mye kontakt vi hadde før! Nå har vi ikke så ofte tid lenger. Sandra og Marita kom snart en tur, og vi kjøpte Smashis(genialt!) og kosa oss i sola, før jeg, Birgitte og Helene måtte reise på musikkskolen. Først hørte jeg på Birgittes klarinettime, og så var det tid for ”bandøving”. Musikkskolen skal ha en konsert med bare norsk musikk den 3. juni, og de har satt sammen kjempestore grupper for å få det til. Jeg har ikke tid til å være med på alle øvingene(det går bort mye tid på å reise til LAngevågen), men jeg og Birgitte skal prøve å få vært på de samme øvingene så langt det lar seg gjøre!

Øvinga varte i en time. Kjente at det var en smule slitsomt; hadde veldig vondt i hodet. Hadde det faktisk hele tirsdag og onsdag. Men sånn er det noen ganger. Hodepina kom rett etter at jeg hadde tenkt: ”Nå er et lenge siden jeg har hatt vondt i hodet heldigvis!” Typisk.

Vi dro hjem til Birgitte etter øvinga, og fortsatte den koselige dagen med hamburgerspising. Vi var sykt sultne alle tre! Etterpå stakk vi ut i Vågen, hvor vi møtte Sandra, Silje, Marita, Camilla og Elise! Fantastisk; hele gjengen samla og alt!

Kvelden brukte jeg på en meget givende og skjønn samtale med min kjære Isabel, før det var tid for Paradise og deretter soving.

Dagen i dag begynte vi ikke før ni. Herlig å sove litt lenger! Naturfagtimen ble tilbrakt ute, hvor vi gjorde en elevøvelse. I lyttinga fikk vi bare igjen prøva i Anvendt musikklære, og fikk gjennomgang av den en og en. Mattetimene brukte jeg på å ha den muntlige naturfagprøva. Det gikk bra; fikk 6!

Fritimen brukte jeg på å sitte ute i sola. Herlig! Det var sommerlige folk overalt! I dag hadde vi også den første kortimen på lenge, lenge. Begynte på et Beach Boys-porpori. Tror det kan bli bra.

Nå har jeg vært ute og plukka kusymrer sammen med Elisabeth, og ellers prata med min søte Ida. Vet ikke helt hva dagen skal brukes på; bør synge litt, så skal jeg dusje, og se Paradisefinalen! Gud; det blir litt trist når Paradise er over, hehe. Blir vel godt også!

Ok, vi får snakkes da. Ha en nydelig dag!

Håper du får ei herlig pinsehelg. Det fortjener du!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!