lørdag 29. mai 2010

Lørdag - Skriving uten å ha noe å skrive.

Hei.

Vi har faktisk ingen lekser! Det blir nesten litt sånn: ”Hva skal jeg gjøre nå?”-tanker. Ikke misforstå; det er herlig, men veldig uvant. Har liksom hatt så mye å gjøre hele året.

I går ble jeg ferdig med tentamen i kornett og piano. Jeg var ikke så veldig fornøyd, ikke så veldig misfornøyd heller forsåvidt. Det gikk helt greit. Ellers hadde jeg sangtime i går, og vi hørte på andre folk som hadde tentamen i piano og sang. Så gode folk er! Hvordan klarer folk å bli så god på et biinstrument? Jeg har ikke overskudd til å øve på mine så mye som de må ha gjort. Eller kanskje folk bare lærer fortere. Uansett var det mange som imponerte! Sangtimen var fin. Jeg kan jo faktisk komme opp i eksamen i år. Da blir det en teoriprøve og ca ti minutter med fremføring. Om jeg kommer opp, skal jeg synge ”Autumn Leaves”, ”Almighty God” og ”My Funny Valentine”. Det er vel ikke så sannsynlig at de tar opp førsteklassinger i musikk, men man vet jo aldri. Over halve klassa mi kom opp i skriftlig matte, så blir det noen fra musikklassen, så blir det jo mest sannsynlig omtrent alle vi som ikke kom opp.

I går kveld kom Ragna en tur. Vi gikk tur og kjøpte is, og ellers hørte vi på Stompa, leste vitser og hadde det generelt genialt. Resten av kvelden ble brukt på avslapping. Har begynt på ei bok; ”Verten” av Stephanie Meyer. Utrolig bra faktisk! Den anbefales.

Sto opp i ellevetida i dag; har sovet i nesten tolv timer! Deilig. Har ingen planer for dagen før i kveld. Da skal jeg til Birgitte på grand prixkveld sammen med jentene. Blir bra! Etterpå blir det overnatting med Sandra.

Har ikke så mye motivasjon til å skrive blogg for tida. Har så lite å fylle den med, men føler likevel for å skrive. Rar følelse.

Tror jeg bare får se. Jeg har jo tross alt blogga i snart to år. Kanskje begynner jeg å bli tom for ideer og inspirasjon? Jeg håper ikke. Jeg er glad i bloggen min; glad i å skrive.

En ting kan jeg imidlertid nevne. I går viste de siste episode a hotell Cæsar før sommeren! Kanskje er det like greit. Jeg har jo forhåpentligvis annet å gjøre enn å se på TV i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!