søndag 14. juni 2009

Søndag - Bursdagsprinsipp.

Hei!

Da er det søndagsformiddag, og egentlig så skjer det ganske lite. Sitter og mottar sanger fra Alex, og laster inn sanger på min nye, svarte iPod Shuffle. Ja, det er sant. Jeg har egentlig vært ganske anti når det gjelder iPod, fordi man må bruke iTunes. Men, så fikk jeg det i bursdagsgave av foreldra mine i går, og nå har jeg funnet ut at iTunes faktisk ikke er så komplisert! iPoden er utrolig søt og bitteliten, og den har plass til 4 gigabyte! Utrolig herlig.

I tillegg til det, fikk jeg også et svart headset til mobilen min av foreldra mine. Det var utrolig kult; det er trådløst, så kan høre på musikk selv om mobilen min ikke er helt i nærheten(den må selvfølgelig være litt nært, for det er jo Bluetoothforbindelse mellom dem). Uansett; på headsetet kan jeg både styre volumet, skifte sang og til og med ta telefonen om den ringer. Kjempekult!

Hadde en utrolig herlig dag i går, og ikke minst på fredag. Tusen takk for alle bursdagsmeldingene og hilsnene! Jeg blir så utrolig glad for sånt. Seriøst; nå er jeg faktisk 16 år. Det er litt sykt.
Selskapet mitt på fredag ble utrolig koselig! Jeg tror faktisk at alle hadde det gøy; det virka sånn. Vi spiste taco og sjokoladekake, hadde quiz, skravla og laga historier. Det var så søtt at jeg har vanskelig for å beskrive det. Jeg fikk masse penger av dem, pluss ei kjempekul t-skjorte og ”ONe Night Live In Buenos Aires”, en konsertDVD av Megadeth! Den så jeg i går; den var så sinnsykt bra. Bortsett fra at Dave Mustaine slet litt med de høyeste tonene, var jeg strålende fornøyd med vokalprestasjonen hans. Soloene var perfekte, og jeg fikk frysninger, så bra var det. Har ikke sett hele enda, men nesten.

Selve bursdagen min hadde jeg familien på besøk! Vi var litt redusert; diverse fotballcuper og sånn kom i veien, men sånn er det. Det var i alle fall utrolig koselig! Jeg og Kamilla gikk en tur med hunden til onkel Øyvind og folka, Bonso. Han var egentlig ganske søt.

På kvelden ringte Alex meg! Det var så sinnsykt godt å høre stemmen hans igjen. Nå er han endelig hjemme, og selv om han fortsatt er langt unna meg, så føles det godt at jeg kan ringe ham eller sende melding når jeg vil.

I dag er det altså søndag. Mormor har bursdag, så gratulerer med dagen til deg, mormor! Vi skal i familieselskap i dag, og så skal jeg bli med Marte på kamp. Ålesund – Viking. Blir gøy!

Ellers; i dag er det 14. juni. Det vil si at jeg og Alexander har vært sammen i fem måneder! Jeg er så utrolig heldig som har deg, gutten min.

Ellers; i morgen er det altså trekk til muntlig. Jeg gruer meg sånn! Jeg tenker minst mulig på det, men av og til kan jeg virkelig kjenne de nervøse sommerfuglene i magen. De kommer virkelig til å være der i morgen; når hele trinnet sitter i amfiet og venter på at faga skal bli lest opp. Jeg har aldri opplevd noe sånt før, men regner med det blir omtrent det samme som under skriftlig eksamen. Siden jeg kom opp i norsk skriftlig, kommer jeg nok til å komme opp i tysk nå. Eller matte. Har en altfor sterk følelse av at det blir matte. Da blir jeg sint!

Jaja, det hjelper ikke å tenke på det. Jeg skal virkelig nyte denne søte søndagen, og det håper jeg at du også gjør! Kos deg masse.

Takk for en utrolig herlig bursdagshelg, alle sammen. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!