torsdag 4. juni 2009

Torsdag - Antibra innlegg.

Heihei.

Da sitter jeg her og skriver blogg. Vel; prøver i alle fall. Marita syns det er morsomt å plage meg. Og egentlig, om jeg er helt ærlig, så er det ganske morsomt.

For en sløv dag! Seriøst. Tysken i dag var vel rimelig normal; lesing sammen med Anne og Ragna. I tredjetimen fikk jeg brått beskjed om at jeg og Victoria skal synge på ballet. Vi skal synge "The Rose" og "Wonderful tonight". Tror ikke at det kommer til å gå sånn superbra, ikke med meg i alle fall.

Nå har vi bare en time igjen. Har nesten ikke gjort noe som helst i dag, sånn egentlig. Hatt det koselig da! Må jo nyte tiden sammen med klassen liksom. Farfar kommer og henter meg etter skolen, og så skal vi bort til farmor en tur. Blir der til det er piano. Tror det blir bra! Når jeg kommer hjem, er det bare å sette i gang med å stelle meg til ballet. Alle er skikkelig stressa og alt er kaotisk. Men sånn skal det være, rett før sommeren! Hadde blitt gal om det hadde vært vanlige fag.

Har hatt noen veldig fine dager denne uka da! På tirsdagen øvde jeg på "I Dreamed A Dream" på sang, og altså også på å komme høyt opp i brystklang. Givende! Etter sang kom Sandra bort en tur. Vi fant ut at vi skulle sykle på tandemsykkel. Wee! Det var gøy. Vi kjøpte oss en landgang på deling, og ellers brukte vi tida på å skravle og til og med lese litt fra "Så flaut!" Da Sandra stakk, i halv titida, ringte jeg Isabel. Vi hadde en superfin samtale, helt til telefonen lada seg ut. Kjipt.

Jeg og Alex har fått oss Netcom-Bestevenn! Nå ringer vi og sender meldinger gratis til hverandre. Startpris, minuttpris, sms-pris, etableringspris og månedspris =0. Det er nesten for godt til å være sant, men det er det faktisk! Det eneste kriteriet var at begge hadde Netcom.

Gårsdagen våkna jeg med dårlig humør. Tirsdagen var en godt humør-dag, i går var en generelt dårlig humør-dag, men det ble da heldigvis bedre. Skoledagen var rimelig sløv, om jeg kan si det sånn. Det ble ingen tur på Dolly(det blir neste onsdag), så jeg og Sandra stakk på Moa rett etter skolen. Først spiste vi på Bigbite, og så gikk vi for å finne litt tilbehør til Sandra. Plutselig, ti minutter før den bussen vi hadde tenkt å ta skulle gå, fant jeg ut at jeg egentlig hadde ganske lyst på kjole. Så, vi gikk på kjolejakt. Fant en hvit kjole som egentlig var ganske fin! Den var ganske dyr, men håper at den er verdt det. Det ble altså en god del Moatråkking i går, så vi kjente det i beina etterpå for å si det sånn. Sånn skal det være!

Etter Moa dro vi bort til Sandra en tur. Det var skikkelig kos det også, selvfølgelig! Dro hjem rundt halv åtte, for begge var slitne og hadde litt å gjøre. Kvelden fortsatte å være koselig, med telefonsnakking og gryterettspising.

Men da tror jeg at jeg slutter. Gleder meg supermasse til ballet i kveld, til at Ida kommer i morgen, og til overnattingsturen fra mandag til tirsdag! Ikke minst gleder jeg meg til bursdagen min(ni dager til nå!) Men kanskje aller mest gleder jeg meg til leir! Det er 23 dager igjen nå. Det klarer vi, sant? Håper programmet og romlista kommer snart! Blir utrolig spennende.

Ok, da vet jeg ikke helt hva jeg skal si/skrive mer. Kos deg.
Gratulerer med dagen, Andrea.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!