torsdag 25. juni 2009

Torsdag - Midnattsblogging.

Hei!

Kanskje blogging ved midnattstider har blitt min nye greie? Ikke vet jeg. Det er uansett ganske koselig, og jeg har rimelig lite å gjøre, så da skriver jeg. Hører på musikk og prater med folk på MSN da, så vil påstå at jeg er rimelig avslappa og fornøyd med den fine dagen som har vært! Dessuten, om noen få minutter når klokka blir tolv(det har den nok allerede blitt når jeg publiserer), er det bare to dager til leir! To dager er jo seriøst ingenting.

I går kveld kom tante-Karro, mormor, Victoria og Benedicte en tur. Veldig koselig var det! Ellers var det grilling og sløvhet på høyt plan. Trengte det.

Sto opp i tolvtida i dag og dusja og spiste frokost og sånn, før jeg la meg ute på altanen med iPoden min. Sola sto høyt på himmelen og det var helt klart og vindstille. Veldig deilig! Isabel ringte etter hvert, og vi skravla ei stund. Prata dessuten en stund med Sandra og Alex. Geniale mennesker, alle tre!

I dag har alle ledd litt av meg og erklært: ”Du har solt deg ja!” Først trodde jeg det var fordi jeg hadde blitt så brun, men brått fant jeg ut at jeg har blitt ganske så solbrent. Det var først da jeg tok dagens andre dusj(var blitt så svett av den steikende sola) jeg kjente det varme vannet svi over huden. Uff da. Jaja, tror det er en sånn rødfarge som blir brun etter hvert. Og så er det jo egentlig min egen feil; jeg som glemmer solkrem og alt.

Jada, nå er klokka over tolv. To dager til leir! Det føles så sinnsykt godt! Jeg er glad for at flyet mitt går klokka halv elleve på lørdagen, så slipper jeg å vente hele dagen. Jeg elsker å være på leir; folka, stemninga, tinga vi gjør, det sosiale … alt er perfekt. Jeg tror nok at denne leiren også skal bli det. Jeg tviler faktisk ikke et sekund!

Teksten på Slipknots ”All Hope Is Gone”, er faktisk utrolig bra. Det samme er Black Sabbaths ”Wishing Well”. Ble glad i den teksten fra første stund! Ja; jeg er hekta på sangtekster. En tekst skal ha dybde og en god mening, gjerne litt innpakka. Elsker vakre formuleringer og innlevelse fra artisten! Da blir jeg rørt da.

I kveld har jeg altså vært i et kjempekoselig selskap hos Louise. Vi spiste taco, sang SingStar, skravla og kosa oss veldig. Jeg har blitt kjent med så utrolig mange herlige jenter på ungdomsskolen! Håper jeg klarer å holde kontakten med flest mulig av dere.

Men uff, føler at jeg holder folka mine våkne, så tror jeg skal vurdere å logge av og finne senga. Musikk eller lydbokhøring høres ganske fristende ut! Vet ikke helt hva som skjer fram til leir; jeg må i alle fall pakke, og så skal jeg og Sandra finne på noe! Jeg kommer til å savne folka her hjemme; det er den eneste ulempen med å være på leir. Men seriøst; jeg gruer meg til å komme hjem! Nesten alle folka er borte uansett, og det blir så tomt og stille at jeg får vondt i magen ved tanken. Velger å tenke minst mulig på det jeg! Den tid, den sorg. Skal nyte den uka til fulle, det lover jeg!

Snakkes da, folk! God tur til dere som skal på skriveleir.
Nyt sommeren, alle sammen.

Gratulerer med dagen, Liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!