torsdag 18. juni 2009

Torsdag - Utlada, men fornøyd.

Hei!

Da er jeg altså ferdig med muntlig eksamen! Seriøst, det er ganske sykt. Vi har en skoledag igjen. Bare en! I morgen har vi fri, men på mandagen må vi møte til vanlig tid. Vi skal øve og lage til til avslutninga som er på kvelden. Tirsdagen avspasserer vi. Det vil altså si at fra mandag av har vi sommerferie. Det blir utrolig godt med ferie, men utrolig trist å skilles fra klassen. Disse åra har uten tvil vært de tre beste åra i livet mitt. Det skal mye til å forandre det! Sånn btw så er det bare ni dager til leir!

Jeg er så trøtt at øynene mine renner. Jeg har gjort absolutt ingenting siden jeg kom hjem i sted. I kveld skal vi spise lasagne. Jeg bare slapper av. Jeg gleder meg til i morgen da! Jeg og Marte skal på Moa. Jeg må ha bikini, og så må jeg få kjøpt ferdig bursdagsgava til Alex. Sånn btw så har jeg kjøpt ”Peace Sells … But Who’s Buying?” Megadethsamlingen min øker stadig! I morgen skal jeg dessuten på sang, siden timen var avlyst på tirsdag. Årets siste sangtime.

Ok, nervene var i høyspenn på tirsdagen. Ei gruppe fra klassa mi kom opp i RLE. Da var det bare noen få av oss d-klassinger igjen. Derfor fant folka ut at de skulle lese navna våre først, og så faget. Nervepirrende! Men, det ble altså samfunnsfag. Dere skulle hørt mitt gledeshyl, haha. Jeg var utrolig heldig med temaet også; andre verdenskrig. Kunne ikke vært mer heldig, sånn egentlig!

Tirsdagen var vi vel på skolen til cirka elleve. Jeg ble med Sandra hjem, siden det ikke gikk noen buss før tolv. Koselig! Jeg tok tolvbussen hjem, og var ganske flink til å lese i et par timer. Målet var å få gjort mest mulig tirsdagen.

Jeg har vel ikke så mye å si om disse dagene her, sånn egentlig. I går var vi på to timer veiledning på skolen. Da fikk vi vite karakteren på norsk skriftlig eksamen! Fikk 6 på sidemål og 5 på hovedmål. Jeg ble utrolig overraska og glad.

Tirsdagskvelden gikk jeg forresten en tur sammen med foreldra mine. Var koselig det! Vi stoppa innom mormor og sånn. Jeg kjente at en tur gjorde godt. På den turen rakk jeg å finne ut at Testaments ”Killing Season” faktisk er en sinnsykt rå sang!

I går kveld fikk jeg så sinnsykt vondt i hodet. Måtte bare legge meg ned og slapp av litt. Det gikk heldigvis ganske fort over. Ellers denne uka har jeg snakka masse med Alexander. Jeg er så utrolig glad i kjæresten min. Han er virkelig det beste som har hendt meg.

I dag skulle jeg ikke ha eksamen før kvart over to. Sto opp i nitida likevel, og øvde gjennom noen ganger. Farfar henta meg halv to, og så kjørte han meg på skolen. ”Den store skjelven” fikk jeg egentlig aldri. Sensoren virka grei, og jeg bare babla i vei. Spørsmålene var heller ikke særlig vanskelige; uten å tenke så nøye over det, svarte jeg i vilden sky. Han spurte litt om atombomber, jødene i dag og om situasjonen under Norge i krigen.

Heldigvis var jeg sist, så det gikk ikke mange minuttene før vi fikk vite karakteren. Jeg fikk 6! Gøy var det. Jeg var jo sinnsykt heldig med både faget og temaet da. Det kunne ikke vært bedre, sånn egentlig.

I dag ble min siste pianotime gjennomført. Jeg trodde jeg var ferdig, men det var visst en time til. Jaja, det var helt ok. Ellers i dag har jeg gjort lite, og har store planer om å fortsette med det. Aner ikke hva som skjer i helga heller; får nesten bare ta det som det kommer. Kos deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!