fredag 26. juni 2009

Fredag - Eksplosjon av lykke og forventning.

Hurra! Vet dere hva? I dag er det den 26. juni 2009. Det vil altså si at jeg har hatt bloggen min i nøyaktig et år! Så utrolig gøy. Jeg har blitt veldig glad i bloggen min faktisk. Tror nok jeg kommer til å fortsette å skrive en god stund framover! Håper dere lesere også har vært fornøyde så langt, og at dere vil fortsette å være det. Tusen takk for støtten jeg har fått!

Ok; en annen fantastisk ting, for min del i alle fall, er jo at det er leir i morgen. Nå er jeg akkurat så godt som ferdig med å pakke, og jeg har hatt en lang og artig samtale med Alexander, hvor vi hvert femte minutt utbrøt: ”Åå, jeg gleder meg!” Hadde visst misforstått litt, så flyet mitt går faktisk halv ti og ikke halv elleve. Derfor må jeg opp klokka sju! Men det er helt OK. Blir en liten stund å vente på Gardermoen uten særlig å gjøre, men i tolvtida kommer Alexander. Dessuten er det muligens en del andre kule folk å prate med i mellomtida. Tror dette blir bra jeg! Jeg lover, både dere, men kanskje aller mest meg selv, en fyldig rapport fra leiren når jeg kommer hjem. Vet ikke om det blir fredagen, men i alle fall i nærmeste framtid etter at jeg er hjemme. En slik leir må aldri glemmes!

Ellers; aner ikke hva jeg skal finne på i kveld. Skal i alle fall spise gryterett med foreldra mine, sikkert lese litt og bare chille. Siden jeg skal opp tidlig, må jeg vel prøve å få sovna i rimelig tid også. Lettere sagt enn gjort, men.

Gårsdagen ble stort sett brukt på soling og avslapping, fram til rundt ti)på kvelden altså), da jeg dro til Sandra. Vi hadde en skikkelig koselig kveld; jeg, Sandra, Maxim og Malin. Satt for det meste bare å skravla. Jeg og Sandra la oss i tretida, utrolig trøtte! Sov veldig godt.

Vi sto vel opp litt over halv ett, og hadde en like koselig dag som besto av kortspilling med Malin, en tur i Vågen, masse skravling, musikkhøring, latter og generell genialitet. Har hatt en utrolig fin dag, Sandra. Kommer til å savne deg sånn!

Men jeg kommer ikke på mer å skrive jeg; tenkte bare at jeg burde publisere et blogginnlegg før jeg stikker. Særlig siden det er akkurat et år siden det første. Det har skjedd mye dette året altså! tror jeg har forandra meg litt også, men vet ikke om det merkes på skrivinga. Kanskje.

Kos deg masse denne uka; har hørt at det er meldt strålende vær over nesten hele landet, så det er bare å nyte det! Keep smiling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!