lørdag 6. september 2008

Lørdag - Polen og sånn.

Hei.

I morgen, eller i alle fall natt til mandag, reiser jeg til Polen! Kvart på tolv i morgen kveld skal vi møte opp på skolen. Det er sykt; jeg tror egentlig at det ikke helt har gått opp for meg at vi virkelig drar.

I går hadde vi framføring. Det gikk vel egentlig helt greit. Resten av dagen ble brukt til å se på andres framføringer, og kunst og håndverk. Fargeteori. Mer trenger jeg vel ikke si.

Jeg ble med Sandra hjem etter skolen. Birgitte ble også med, og vi hadde det veldig koselig. Jeg er så glad i de jentene.

Pappa henta meg i sekstida, og da dro jeg vel nesten direkte til Marte. Vi gikk en tur, så hotel cæsar, og laga muffins nede hos Pål. Så stakk vi opp til farmor og farfar med litt muffins og var der en stund. Da var vel klokka rundt halv ti, så vi tok oss en kjøretur. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten Marte, helt sant. ”Se der går en Seeebra!!!”

I dag har det skjedd ufattelig lite. Nettopp snakka med Camilla og Ida. Jeg vet ikke helt hva som skjer i dag, vi får se. Jeg må vel begynne å pakke. Jeg vet, jeg er treig.

Jeg ønsker meg Evanescence-cd’en ”The Open Door” så utrolig mye. Jeg skal kanskje kjøpe den i dag. Jeg håper det!

Da snakkes vi ..