mandag 22. september 2008

Mandag - Skole.

Hallo du. Du er kul; for du leser bloggen min! Takk.

Ja, i dag … Jeg har egentlig veldig lite å skrive, som omtrent alltid ellers også. Men en ting kan jeg skrive, selv om jeg har skrevet det før, kan det aldri sies mange nok ganger: Jeg skal til Sunndalsøra og besøke Ida på torsdag, og jeg gleder meg sykt! Jeg blir der hele helga, og det skal bli så bra. Det blir fantastisk genialt herlig faktisk! Jeg savner deg masse, Ida. Også gleder jeg meg selvfølgelig massemasse til å se igjen de andre, kjære folka der også.

Men ellers; skjer det lite. Vi slapp å ha fjelljogg i gymmen i morgen! Fjelljogg er faktisk det absolutt verste jeg kan tenke meg innenfor gymfaget. Fjelljogg og friidrettsdager. Jeg hater det. Jeg vet ikke helt hva som skjer i gymmen i morgen, men.

Skoledagen i dag var … Tung. Det var forferdelig å stå opp i dag. Det skjedde veldig lite på skolen, annet ann at vi fikk en arbeidsplan så full av ting å gjøre at det gjorde vondt. Vi har innlevering av engelsk stil på onsdag, og på fredag er det samfunnsfagprøve. Jeg skal ikke ta den siden jeg er i Sunndalsøra, men det er godt mulig jeg må ta den når jeg kommer hjem. Dessuten har vi naturfagprøve neste tirsdag, og en masse arbeidsoppgåver i norsk og RLE. Jeg er trøtt! Vi må heller ikke glemme Polendagboka. Jeg ligger faktisk greit ann, men jeg har fremdeles mye å gjøre.

Dagen i dag har gått med til lekser, og kornettime. Det var det lenge siden jeg hadde hatt, og det var en ganske bra time. Nå har jeg akkurat spist grøt og oppdatert meg på Nettbyfronten. Der skjedde det fint lite.

I kveld er det korps, og så skal jeg prøve å gjøre mer på Polendagboka. Jeg tviler på at kvelden vil bestå av noe særlig mer enn det.

Jaja, vi snakkes.