tirsdag 16. september 2008

Tirsdag - Joggebuksedag.

Hei.

For en dag. I dag er virkelig en joggebuksedag. Det er ikke ofte jeg har sånne dager, men det skjer. Som i dag.

Jeg har på meg joggebukse og min nye Hard rock kafe Krakow t-skjorte. Jeg har ikke på meg sminke og håret er vel forholdsvis ustelt. Innholdet av dagen har også vært heller lite. Vi avspaserer på grunn av Polen, så derfor har jeg bare sovet, vært på dataen, spist usunne ting, gått rundt i huset, følt meg antikul, vært sløv.

Heldigvis skal jeg på sang i dag, så får jeg gjort noe. Dessuten skal jeg oppdatere meg på hotell cæsar-fronten og snakke med Isabel. Gleder meg! Jeg har forresten også skrevet litt i Polendagboka, men kommer liksom ikke skikkelig i gang med det heller. En joggebuksedag, rett og slett. Det er ikke ofte jeg går i det altså! Saklig, men sant.

Ellers, hva har jeg egentlig å skrive? Jo! Jeg skal kanskje til Ida neste helg. Hvis det blir, blir jeg ufattelig glad, helt seriøst. Jeg har ikke vært der på over et år. Jeg krysser fingrer og tær for at det går, Ida!

Ellers, nei jeg vet ikke. Jeg orker ikke skrive mer.