onsdag 3. september 2008

Onsdag - Musikken setter sitt preg.

Hei!

Ny dag, nye muligheter. Også innenfor bloggskriving.

Jeg starter med gårsdagen jeg, tror jeg. Vel, det var en ganske syk skoledag. Ikke spør meg hvorfor, den var bare … Merkelig. Jeg tror egentlig ikke jeg kan sette helt fingeren på det en gang. Eller, kanskje jeg kan?

Uansett; hadde gym de to siste. Jeg sykla, noe som faktisk er en ganske kul form for trening. Dessuten har jeg fått meg vekter. Hvis jeg klarer å bruke dem hver dag, blir jeg nok reine bodybuilderen til slutt, skal du se. Haha.

Hadde sangtime halv fem i går, og det var en ganske så bra sangtime. Jeg følte at jeg ikke helt fikk ting til, men sånn er det vel bare av og til. Jeg sang i alle fall noen skikkelige fine sanger!

Etter sangtimen var det litt leksegjøring og sånn, før jeg ble med Elisabeth en tur på Moa. Hun skulle bare hente noen støvler, så det var ikke særlig lenge vi gikk der. Da vi kom hjem, så vi det som var igjen av dagens hotel cæsar episode, før vi gikk en tur rund Valen. Jeg er glad i søstra mi.

Jeg har vært så utrolig trøtt de siste dagene. Veldig travelt, men jeg har altså vært det. Jeg klarer nesten ikke å holde øynene åpne. Skummelt.

I dag var en ganske så kjedelig skoledag, egentlig. Vi jobba videre med temaarbeidet; jeg vet ikke helt hvordan vi skal klare det, men vi får krysse fingrene for at det går bra! I alle fall skal jeg gjøre det. Etter skolen i dag var jeg på Dolly sammen med Maritha og Ingvild. Så koselig! I kveld vet jeg faktisk ikke helt hva som skjer. Jeg finner vel på noe.

Nå er det ikke lenge til Polen! Hvor mange dager er det? Hmm … Det er faktisk bare fem dager til! Fire om man regner søndag som den første dagen(Vi reiser natt til mandag, klokka 00:30.) Ufattelig kult.

Ellers? Jeg har lagt alle sangtekstene jeg elsker inn på en mappe. Tenk så utrolig mange fine tekster det finnes? Noen kan jeg bare kjenne meg så utrolig igjen i, og noen klinger helt sykt bra, og noen er rett og slett vakre. Noen tekster som kan anbefales er ”Happy Ending” av Avril Lavigne, ”Taking Over Me” av Evanescence(og egentlig alle andre Evanescencetekster, jeg rett og slett elsker dem!) og Metallicas ”Nothing Else Matters”, som er helt spesiell.

Jeg hører på Coldplay nå. Hvis du ennå ikke har hørt musikk fra den nyeste cd’en, eller fra cd’ene deres generelt, er det bare å begynne å høre! Anbefalte sanger er evigvarende vakre ”Fix You”, ”Viva la Vida”, ”Death and all of his Friends” og ”Violet Hill”.

Men da har jeg ikke særlig mye mer å skrive. Vi snakkes.