torsdag 18. september 2008

Torsdag - Jeg liker torsdager, egentlig.

Hei..
I går var som sagt en skikkelig sløv dag. Jeg gjorde lekser, snakka med Ida, så hotel cæsar, og det var det. Jeg har egentlig ikke så mye mer å si.

I dag var det skole, som vanlig. Vi hadde dobbeltime tysk og en hel haug andre fag. Skoledagen var helt grei; det skjedde absolutt ingenting.

Jeg ble med Birgitte hjem i dag som vanlig. Pinne & Oldefar! To små, interne ting mellom oss.

Vi kjøpte Torsdagsmuffins. Jeg elsker det! Ellers var vi hjemme hos henne; leste litt i avisa, skravla og spiste pølser med brød. Jeg hadde en helt vanlig pianotime, og tok bussen hjem. Jo da, jeg kom meg av til slutt.

Ellers i dag har jeg gjort lekser(jeg har skrevet om Tysklands historie, så det sier litt om hvor gøy jeg har hatt det), og så har jeg vært på korps. Det var fint å se Vebjørn igjen! Korpset var ganske underbemanna i dag, men vi hadde det greit likevel.

Etter korps dro jeg hjem, så hotel cæsar og snakka med Sandra og Mirnesa. Mirnesa, populært kalt Mirra, er en god venninne fra leir.

Ellers er jeg ganske lykkelig! Mamma har kjøpt The Open Door. Det er Evanescence cd’en som kom ut i 2006, og jeg har ønska meg den kjempelenge! Plutselig bare kom hun hjem med den. Koselig.

Nå tror jeg at jeg skal gå å spise, og så skal jeg legge meg for å høre på min herlige CD!

Men da snakkes vi.