onsdag 17. september 2008

Onsdag - Vanlig opplegg.

Hei.

Gårsdagen fortatte som den begynte; sløvhet på høyt plan. Men jeg var i alle fall på sang. En bra sangtime var det også! Jeg sang Abbasanger, og jeg har funnet enda en ny yndlingssang med dem, nemlig ”Slippin through my fingers”. Jeg skal også lære meg ”My love, my life”, og den virker ganske fin, den også.

Ellers i går snakka jeg med Isabel, skrev i Polendagboka og så hotel cæsar! Det var faktisk ikke vanskelig å komme inn i det som hadde skjedd den uka jeg var borte. Det virka ikke som om de hadde funnet noen geniale løsninger på noen av problemene. Btw så er Liv og Marius sammen igjen, od det er så søtt! Og ja, selvfølgelig var det kjempekoselig å snakke med Isabel. Vi hadde som vanlig en hel del å snakke om!

I dag var det skole igjen. Det var helt merkelig; bare komme tilbake og se at alle var der, og at ingen egentlig var forandra. Hvorfor skulle de vel være det? Vi hadde egentlig en ganske vanlig dag. Vi fikk til og med arbeidsplan! Derfor har jeg gjort en del lekser nå, faktisk. Kjedelig. Jeg aner ikke hva som skjer i dag; kanskje gjør jeg litt mer lekser, skriver litt Polendagbok og bare slapper av. Hotel cæsar er jo obligatorisk, og ikke minst skal jeg snakke med Ida. Det er også evig lenge siden, og jeg gleder meg stort til det!

Ellers tror jeg ikke egentlig at det skjer så mye. Det er snart middag; gryterett. Jeg håper du har det fint.