lørdag 29. november 2008

Lørdag - Kort og greit.

Lørdager er herlige! Er du ikke enig? Jeg sov veldig godt i natt. Det var skikkelig deilig å kunne stå opp akkurat når jeg ville. Det ble vel i ellevetida, så ikke så altfor sent.

Det skjedde rimelig lite før i totida. Da spilte en gruppe fra korpset på Jula, en sånn butikk, som utrolig nok ikke selger juleting, selv om jeg trodde det. Poenget var bare at Jula trengte noen til å spille julesanger, og det ble oss. Noen sanger gikk veldig bra, mens andre virkelig ble en fiasko. Jaja. Når man spiller i en time, kan man vel ikke vente annet.

I kveld har jeg vært sammen med Marte. Hun og Kamilla henta meg i sekstida, og vi stakk på Ops og handla. Seriøst. Det var et under at vi fikk med oss alt! Vi stakk bort til Marte og Kamilla og laga pizza der. Nam! Den ble veldig god, til tross for ”feil” kjøttdeig. Jeg og Marte laga en råneCD for lenge siden, men nå var vi virkelig begynt å bli lei av den og hadde snakka om å lage en ny veldig lenge. I dag satte vi det ut i livet. Etter en intens leting etter CD fant vi det også, og så begynte jakten på geniale sanger. Og cd’en ble bra! Vi måtte jo ha en rånetur for å teste det ut, selvfølgelig. Den svarte bra til forventingene! Nå har jeg akkurat kommet hjem. Jeg er trøtt og sliten, men vil ikke legge meg. Snakker med Elisabeth nå!

Ha det fint.