lørdag 1. november 2008

Lørdag - Positivitet. Faktisk.

Hei du! Er det ikke deilig med helg vel?

I går ja! Etter at jeg hadde skrevet blogg, kjente jeg at en hodepine begynte å vokse fram. Jeg hadde så vondt rett over øyet; en ganske så irriterende følelse. Etter at jeg hadde spist litt, la meg på sofaen, og der sov jeg faktisk i en time. Det var herlig å våkne og ikke kjenne hodepinen lenger. Da var klokka imidlertid ti over seks, så jeg måtte skynde meg å gjøre meg klar. Derfor kledde jeg meg ikke ut. Jeg hadde bare en svart genser og en sånn tunikalignende sak over. Jeg var hos Marita klokka sju, så jeg rakk det. Camilla, Anne, Silje, Sandra og Birgitte var også der, og vi hadde en utrolig herlig kveld. Det er lenge siden jeg har hatt det så kult. Vi spiste en herlig hjemmelaget pizza, og ekstremt og altfor mye godteri, men det hører vel med. Til tross for at vi spiste så mye, ble det en god del igjen også. Du skal vite at vi savna deg der, Helene. Det er alltid kjipt å bli sjuk! Ok, hva mer gjorde vi enn å spise? Vi holdt på med et par geniale leker, faktisk. Vi var skikkelig barnslige og holdt på med ”mord på diskotek”, ”Hviskeleken” og sånn. Men av og til trenger man å være barnslig. Dessuten skravla vi og tok bilder, og nevnte jeg at vi spiste? Vel, det gjorde vi. Da jeg kom hjem la jeg meg nesten med en gang, hørte på ”Death Magnetic”(det finnes ikke mange slike album!) og følte meg kul.

I dag våkna jeg først klokka åtte, men klarte heldigvis å sovne igjen. Jeg sto faktisk opp klokka 12:12, og det må vel være et tegn på at ting skal gå bra? Vi sier det sånn.

Etter mye fram og tilbake(hadde lyst på kino, men det var helt utsolgt), fant jeg ut at jeg skal arrangere en film/jentekveld i kveld. Det blir utrolig genialt, gleder meg. Det er på tide at jeg arrangerer noe nå.

Ellers i dag? Jeg har handla sammen med mamma, og så var vi en tur hos mormor og morfar. Jeg har akkurat spist, og nå skjer det veldig lite. Jeg vet ikke helt hva som skjer nå framover til Silje og Elise kommer i sekstida, og resten i sju-åttetida.

Jeg tror jeg slutter å skrive jeg. Må bare si gratulerer så masse med dagen til Julie og Marte Oline! Håper dere får en herlig dag.