tirsdag 11. november 2008

Tirsdag - Korthet.

Det er tirsdag, og tre skoledager igjen før helga. Positivitet er viktig; det vet jeg.

I dag dro jeg og Marte på Moa. Jeg kjøpte meg svarte sokker(har nesten bare rosa jo!) og en ny topp. Etter Moa laga vi fruktsalat; vi lever liksom på at vi skal være så sunne, men vaniljesausen måtte vi ha. Ellers i dag har jeg vært flink og øvd litt piano, men bare litt.
I engelsken skal vi lese en valgfri bok og skrive bokmelding, eller ”review” som det heter på engelsk. Jeg leser The Outsiders, og jeg har faktisk blitt veldig glad i den boka, allerede. Det er virkelig skjønt, på en tøff og merkelig måte.

På skolen i sted skrev jeg faktisk en god del notater f naturfag. Tror du ikke de ble sletta? Jeg aner ikke hva som skjedde; plutselig var de bare sporløst borte. Veldig irriterende, men vi får satse på at jeg lærte noe likevel. Ikke tale om at jeg skriver dem på nytt igjen.

Ellers? Det har vært en ganske så fin dag i dag, egentlig.