torsdag 6. november 2008

Torsdag - Bloggskriving.

I dag var jeg visst i bloggskrivingshumør igjen. Dessuten hadde jeg litt tid, så da satte jeg meg ned for å skrive. Jeg hadde en utrolig koselig dag i går! Jeg ble med Silje hjem etter skolen, og vi skravla, spiste kylling og ris, gikk tur, lo(å lese en profiltekst kan være morsomt det …) og selvfølgelig så vi hotel cæsar! Jeg dro hjem i åttetida, og da jeg kom hjem snakka jeg med Ida. Etter det spiste jeg og la meg. Jeg våkna klokka kvart over fem i natt. Det var utrolig herlig å vite at jeg enda kunne sove noen timer til! De timene gikk usedvanlig fort. Jeg visste ikke at jeg hadde sovna en gang før vekkerklokka ringte. Jeg hater vekkerklokka mi! Den blir høyere og høyere, blinker og er ganske så tragisk i grunn.

I dag hadde jeg også en ganske fin dag. Først var det skole, noe som vel var greit. Vi bytta plasser. Før satt jeg sammen med Birgitte, Helene og Marita, men nå er de to sistnevnte ”bytta ut” med Iver og Andreas A.

Etter skolen ble jeg med Birgitte hjem. Vi kjøpte selvfølgelig Torsdagsmuffins, og så ble vi sittende å skravle ei god stund, før jeg stakk på piano. Hadde vikar i da, og begynte på en ny sang, som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter. Etter piano henta Oddny meg, og så dro vi på ei sånn messe. Den handla om idrett for funksjonshemma. Det var vel egentlig helt greit, men fikk ikke så mye ut av det. Vi dro derfra litt over sju, og nå har jeg brukt den siste halvtimen på å lese til samfunnsfagprøve. Jeg har også snakka med Sandra, noe som ikke må glemmes. Vi har minitalk i morgen også, forresten, om noe i Australia. Jeg får endelig snakke om noe jeg er interessert i, nemlig AC/DC, et av favorittbanda mine. Vi skal også ta sprøyte i morgen; polyovaksine tror jeg det var. Jeg hadde helt glemt av det til mamma nevnte det i sta. Jeg har ikke rukket å bli nervøs enda, men det kommer vel rett før, tenker jeg.

I går hadde vi forresten musikkprøve. Skal jeg være helt ærlig, syns jeg den var ganske lett. Det er nok en fordel å spille et instrument i det faget, uansett hvor mye man vrir på det. Apropos musikk:

Gårsdagens sang: Evanescence – Lies. Den er utrolig herlig.
Dagens sang: Coldplay – Lost! Jeg ble så utrolig glad for bursdagsgava jeg fikk fra Maria i år, nemlig ”Viva la Vida”, Coldplays nyeste CD.

Bare en skoledag igjen før helga nå! Herlig. Ha det fint da.