mandag 10. november 2008

Mandag - Natalie ser fram til helg.

Heihei.

Da er det mandag, og fire skoledager igjen til helg. Jeg gleder meg. På fredag har vi prøve i naturfag. Karbonkjemi. Jeg skjønner ingenting, men kanskje det går opp et lys for meg en dag? Vi får håpe det.

I går spilte korpset konsert. Det kunne vel absolutt gått bedre, menmen. Jeg var også hos mormor og morfar en tur; farsdagsfeiring. Jeg avslutta dagen veldig bra; jeg snakka nemlig med Isabel. Vi hadde masse å snakke om, så selv om vi bare hadde tenkt å snakke bittelitt, ble det en del lenger.

I dag? Jeg har hatt kornettime, og vært på korps. Lite folk der i dag. Jeg har også snakka med Anne og Sandra, sett hotel cæsar og gjort litt lekser. Forresten så jeg en stund på Hvaler. Jeg liker serien bedre og bedre for hver dag som går! Det er ikke lenge til jul, sånn btw.

Slipknot – Snuff. Det må være en av verdens nydeligeste sanger, og det mener jeg. Maxim er sykt heldig som er på Slipknotkonsert i dag! Jeg har så sykt lyst. Jeg bare må på en stor konsert snart. Neste år skal jeg, og det mener jeg.

Ellers tror jeg ikke at det skjer så mye; jeg sitter på MSN og føler meg kul. Snakkes.