mandag 24. november 2008

Mandag - Sånn før jeg stikker på kurs.

Hei.

Jeg har vondt i ryggen. USB-pennen min har kanskje klikka. Vi starter med det negative, så blir vi ferdige med det. Reven lyver, btw.

Ellers? I går var vi og besøkte farmor, noe som var veldig koselig. Jeg dro rett opp til Sandra etter det. Der bretta jeg klær og hjalp Sandra med å rydde. Jeg er vel ikke verdens flinkeste hjelper men, ferdige ble vi. Vi spiste landgang(i alle fall jeg og Malin) og så kjørte faren hennes oss til Birgitte. Nå kan jeg faktisk masse fransk. Jeg husker ingenting, men egentlig kan jeg det.

Jeg og Sandra avslutta dagen med å rusle litt rundt i Vågen; det var kaldt og stille. Jeg ble henta i nitida, for jeg måtte hjem og pakke. Pakkinga var fort unnagjort, jeg spiste og snakka med søster’n før jeg la meg. Før jeg sovna, ringte Ida, og vi babls en stund. Jeg måtte jo oppdatere meg litt på høstkursfronten!

I dag drar jeg altså på klassetrinnskurs. Flyet mitt går 18:35, om jeg ikke husker helt feil. Jeg kommer hjem fredagsettermiddag. Klassetrinnskurs pleier å være ganske moro det, men jeg kommer til å savne folka mine veldig mye! Lykke til på matte og norskprøva, alle sammen. Skal jeg være ærlig er jeg glad jeg slipper, men det er godt mulig jeg må ta norskprøva senere.

Ellers får jeg et nytt kontantkort i dag. Jeg må jo ha kontakt med omverdenen mens jeg er på Huseby vel. Jo, det syntes heldigvis foreldrene mine også.

En fyldig rapport fra kurset skal dere få, det lover jeg. I alle fall hvis Ida holder sin del av avtalen, noe jeg er ganske sikker på at hun gjør.

Ellers; får du ha en fin uke. Vi snakkes.