fredag 10. april 2009

Fredag - Auu.

Heii.

Jeg har egentlig ikke så mye å skrive om, menmen. Sitter her egentlig bare og ser på tirsdagens Paradiseepisode. Har prøvd å gjøre litt matte, men det var umulig å konsentrere seg, så det ble svært lite.

I går kveld/natt snakka jeg veldig lenge med Alex. En herlig samtale! Jeg syns ennå det er så uvirkelig at jeg ikke ser ham på lenge. Likevel; ting går litt bedre i dag. Vi har store planer om å treffes ei helg i mai. Jeg har sjekka flytider og sånn allerede; nå gjenstår det bare å overtale mine kjære foreldre. Seriøst. Savn gjør vondt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg.

Uansett; i dag våkna jeg først i halv titida, men det frista ikke å stå opp overhodet, og ganske fort sovna jeg igjen. Neste gang jeg våkna var den over halv ett. Sløva nesten til halv to, før jeg gikk i dusjen. Det var godt da! Spiste frokost og satte meg ned for å begynne med matte, men endte i stedet opp på MSN. Maria sendte melding, og vi fant ut at vi skulle gå en tur rundt Valen. Det var sykt herlig vær ute; mildt og fint, så gikk bare i collegejakke. Vi snakka om alt som har skjedd; vi har jo ikke vært sammen på lenge, lenge, så det gjorde godt. Maria er et helskjønt menneske.

Da jeg kom hjem, prata jeg litt med Alex, før det var middag. Orka ikke spise så mye da men. Nå har jeg i alle fall gjort litt matte, og så har jeg sett litt Paradise. Jaja. Er egentlig ganske skuffa over at Iris gikk ut jeg; hun var en av de få jeg hadde sansen for der inne.

I kveld skal jeg og Elisabeth ha en søsterkveld; spise taco, prate osv. Blir bra altså! I går kveld gjorde jeg heller ikke så mye, bortsett fra at jeg og foreldrene mine var hos farmor en tur. Jeg la meg ganske tidlig, men prata ganske lenge i telefon da. Netcom-venner er noe av det beste som kunne skjedd meg!

Ok, kom ikke på så mye mer å skrive om jeg. Er vel snart tid for tacospising.
Dagens sang: Trivium – Dying In Your Arms.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!