tirsdag 21. april 2009

Tirsdag - Blogging på høyt plan.

Heihei.

Ny dag – Nye muligheter. Joda, det har vært en fin dag i dag. Trena på treningssenteret i gymmen; det var godt altså! Ellers i dag har jeg ikke gjort så mye annet, bortsett fra sang da selvfølgelig. Det var en skikkelig bra time! Jeg ble inspirert og motivert for å synge mer. På fredag er det da altså konsert i regi av Ungdomsrådet i Langevågkirka. Skal synge ”Hvis morgendagen aldri kommer”, og ”I Don’t Know How To Love Him”.

Er det ikke herlig at sola skinner? Det syns jeg hvertfall. Humøret lysner med en gang når det er fint vær ute!

Nå sitter jeg her bare og venter på cæsar. Har egentlig ingen andre planer i kveld heller, annet enn å se Paradise da. Som det tar av! Folk snakker om det overalt, jeg også. Man blir så revet med. Jeg ble helt sjokka i går. Det gjorde faktisk vondt å se Lene skjelle Margrete ut sånn. Jeg kjente at jeg ble ganske så sint. Stakkars Margrete! Jeg skjønner ikke hva hun har gjort galt, helt seriøst. Først var hun for stille, så snakket hun for mye, så matcha ikke skoene … Ærlig talt. Mats er tilbake, og han er kul, så det er jeg glad for. Likevel irriterte det meg litt at Alex røyk; hadde egentlig litt sansen for ham. Skjønt; det gikk opp og ned. Liker Nor bedre og bedre også faktisk. Petter er selvfølgelig også en favoritt. Han er sinnsykt kul!

Dagens sang: Evanescence: Breathe No More.

Ellers da, skjer det noe spesielt jeg burde fortelle? Ikke så mye, bortsett fra at jeg skal være med Sandra hjem i morgen. Gleder meg masse! Da er det jo allerede onsdag, og brått er det snart helg. På torsdag skal jeg på frisøren. Blir bra! Kjenner at det gjør godt at naturfagprøva ikke er før på mandag for min del. Norskframføringa er visst ikke før tirsdag i neste uke. Er i grunn ferdig med den; jeg sier ikke så altfor mye, men satser på at det r OK. I morgen er det to uker til vi får vite hva vi kommer opp i til eksamen! Egentlig, seriøst, vil jeg bare hoppe i det. Har en stygg og veldig sterk følelse av at jeg kommer til å komme opp i matte. Sannsynligheten er ganske så stor for at to av klasser kommer opp i matte faktisk. Da er det eksamen 13. mai. Om det blir engelsk, er det ikke før den 15. Norskeksamenene vet jeg ikke når er. Håper virkelig at jeg får bruk for å vite det!

I dag er det en måned, 30 dager, til jeg drar til Alex. Åååå! Jeg gleder meg. Tiden går framover, ikke sant? Det nærmer seg.

Noe annet som også nærmer seg, men som er atskillelig nærmere, er hotel cæsar. Snakkes, godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!