onsdag 15. april 2009

Onsdag - Småplukk.

Heihei.

Jeg fant ut at jeg hadde lyst til å skrive blogg. Har prøvd å gjøre matte, men jeg klarer ikke å konsentrere meg. Tentamen får gå som det går. Jeg tror jeg har et sykt håp om at jeg skal klare å gjøre mye i morgen, men … Jaja. Nå er det straks cæsar! Ellers er det vel Paradise også i dag. Øystein gikk ut i går. Så utrolig kjipt! Jeg håper faktisk at Petter vinner; i alle fall av dem jeg har sett så langt. Jeg likte Lene ganske så godt, men nå vet jeg ikke helt lenger. Jaja, time will show.

Jeg er fortsatt ikke i topphumør. Dagen i går var vel helt grei; hadde en bra sangtime, men ellers skjedde det ganske så lite. I dag besto de tre siste timene av matte, og ellers fikk vi igjen musikkprøva. Fikk 6-! Var et halvt poeng fra å få 6. Bittelitt irriterende, men er jo strålende fornøyd med karakteren uansett! Den musikkprøva var kjempevanskelig.

Ellers; jeg og Birgitte gikk sammen til bandøvinga. Det blir nok trolig den siste, siden vi skal opptre på mandag. Joda, det gikk da greit, etter hvert. Jeg må innrømme at jeg begynner å bli ganske nervøs. Sangen er i alle fall, som jeg tror jeg har sagt før, morsom å synge. Den ligger akkurat til stemmen min; ikke for høy og ikke for lav.

Vi legger nye fliser på badet, og det bråker noe helt sinnsykt. Ikke skjønner jeg hvorfor men, tror det har noe med at de gamle flisene skal fjernes.
Uansett; kjenner at hodepinen kan bryte ut når som helst.

I morgen er det piano igjen. Joda, tida går faktisk ganske fort. Sånn egentlig. Lurer på om jeg stikker på korps i morgen? Tror det. Trenger å øve i grunn.
Ellers; jo da, vi så ”Drageløperen” på skolen i går. Da var det bra jeg hadde snille Helene hos meg, som forklarte omtrent alt. De snakka nemlig ikke engelsk, men afghansk(har en følelse av at det kalles noe annet, men vet ikke hva). Jeg må innrømme at det språket der har jeg ganske så liten peiling på, men da var som sagt Helene til en god hjelp.

Ellers er jeg veldig glad for at jeg har dere, kjære vennene mine, som holder meg oppe og får dagene mine til å bli lysere. Tusen takk!

Men da stikker jeg og ser cæsar, tror jeg. Takk for at du alltid har tid, bloggen min.

Gratulerer med dagen Elisabeth, verdens beste søster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!