søndag 19. april 2009

Søndag - Egentlig.

Klarte selvfølgelig å publisere et tomt innlegg i går(hadde sykt dårlig tid), men nå kommer det da omsider:

Hei!

Nok en helg er nesten over. Det er søndag, klokka er tre, og jeg prøver å skjønne at det er skole i morgen. Men det er faktisk litt deilig at tiden går, sånn egentlig. For en gangs skyld er jeg glad for at helga har gått fort!

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye. Jeg og pappa gikk en tur rundt Valen, jeg har øvd kornett(soloen høres skikkelig stygg ut, så har funnet ut at jeg må øve en del), og jeg har trent. Skal trene hver dag til jeg reiser til Stavanger! Ikke sånn kjempemye, bare sit ups og litt sånne ting. Fint å komme i gang med det igjen egentlig. Blir i så dårlig humør når alle andre snakker om at de har trent, hvis jeg ikke har gjort noe selv. Litt merkelig.

Ellers; var en veldig fin dag i går! Klokka tre var det altså kulturåpning, og jeg fikk rett; det var lange og litt kortere taler om hvor stor og flott kulturkommuna Sula er, og hvor mange viktige kulturpersoner vi har fostra, osv … Til slutt var det altså min tur. Jeg var egentlig ikke så veldig nervøs; likte å synge. Skjelven kom først etterpå. Var likevel ganske fornøyd; gjorde ingen kjempestore feil liksom. Fikk en rose også, og det var jo koselig!

Dro rett videre til Sandra etter det. Marita kom like etterpå, og vi ble sittende og skravle en stund, og så prøvde jeg å spille gitar. Er det noe jeg absolutt ikke kan, så er det akkurat det. Hadde faktisk ikke skada å lære det. Etter det gikk vi og spiste kaker og ”Hold it”(sånn pizzating). Var utrolig sulten, for hadde ikke spist annet enn en yougurt hele dagen. Da var det altså herlig med mat!

Helene kom mens vi spiste kaker, og vi fortsatte skravlinga, latterkrampene og sosialiseringa. Lenge siden jeg har hatt det så gøy egentlig. Vi så litt Carl & Co også, og så
fant vi ut at vi skulle se en film vi i gjengen laga for et år siden. Å herregud! Jeg ante ikke at vi var SÅ merkelige. Vi trodde seriøst at vi skulle forgå av latter. Å lage reklame for blomsterpotter og antisnorkemiddel; Det kaller jeg sært. Men det var kjempesøtt også, i grunn. Jeg er glad i de jentene altså!

Brått var klokka ti over halv åtte, og jeg og Helene fant ut at vi burde gå så vi var sikre på å rekke bussen som gikk 20:00. Vi orka ikke å springe; var altfor trøtte og mette til det. De andre folka skulle i Vågen, men vi gikk før dem. Likevel nådde de oss igjen, så vi fikk sagt ha det enda en gang.

Helene er en sinnsykt morsom person! Jeg vet; jeg har sagt det før, men sier det igjen, for jeg mener det så utrolig mye. En busstur med henne er aldri kjedelig.

Resten av kvelden ble ikke brukt på så mye. Så på artistgallaen da! Skikkelig innsamlingsaksjon til inntekt for Blindeforbundet på TV2. Utrolig gøy at det skjer noe så omfattende. Dessuten så jeg begynnelsen av ”Mors Elling”. Har sett filme mange ganger; den er utrolig trist egentlig, og veldig fin! Jeg husker at jeg begynte å grine av den en gang.

Prata lenge med Alex i natt. Det var sinnsykt herlig(det er det jo for så vidt alltid, men). Det er så godt at vi kan snakke om absolutt alt.

Ok, siden vi var i baklengshjørnet, fortsetter jeg like godt med å skrive om fredagen. Skjønt; egentlig har jeg lite å si. Vebjørn kom bort en tur på kvelden; så spiste vi landgang, spilte Buzz og key board og prata. Veldig koselig. Var utrolig sliten da, noe som jeg nesten alltid er på fredager.


Dagens sang: Megadeth – My Last Words. Er så glad i det bandet!

Men nå må jeg nesten stikke. Familieselskap til onkel Kjartan i dag. Ble du overraska eller? Etterpå skal jeg på kamp med Marte og Chriss. AaFK – Start. Blir bra!

Snakkes da. Sorry for et merkelig innlegg; kjenner egentlig at jeg ikke er i bloggskrivingshumør nå, så …

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer er alltid koselige. Skriv da vel?!