fredag 23. januar 2009

Fredag - Helgeprinsipp.

Heihei!

Det er helg. Det er helg! Det er seriøst helg! Det er så utrolig herlig; jeg har ikke ord. Hva helga skal bestå av? Det blir vel avslapping, venner, data, mer avslapping … Absolutt helg, med andre ord. Fra lørdag til søndag skal jeg og Camilla overnatte hos Sandra! Det blir i ale fall sykt herlig.
æ
Da har jeg funnet ut hva jeg skal lage som avsluttende prosjekt i kunst og håndverk. Det blir ei diktbok; ja, det var faktisk mitt eget forslag, selv om jeg er meget ukreativ! Dikt er jo en form for kunst, ikke sant? Så skal jeg lage illustrasjoner til dikta og sånn. Hvor mange dikt det blir aner jeg ikke; det kan bli alt fram 5 til 20. Jeg har jo aldri gjort noe sånt før, så det kan bli spennende.

Æsj, jeg skal til tannlegen på mandag! Nå nærmer det seg virkelig.. Fikk sånn påminnende melding med avsender ”tannlege” i dag. Jeg gruer meg. Jaja, først er det som sagt helg!

Pappa har bursdag i dag. Det er vel mulig vi skal feire ham i nærmeste framtid; jeg vet egentlig ikke hva det blir til. Uansett; bursdager er alltid koselig. Gratulerer med dagen, pappa.

Dagens sang: Slipknot – Dead Memories.

Jeg trodde egentlig at jeg hadde mer å skrive, men plutselig sto det helt stille. I alle fall; skoledagen var helt grei i dag. Ganske chill, egentlig. Nesten hele langfri brukte jeg på å le hysterisk av Marita sine merkelige, men egentlig ganske søte påfunn. Ikke måtte jeg framføre engelsk foran klassa heller.

Mer var det vel ikke å si/skrive idag, tror jeg. God helg!