fredag 30. januar 2009

Fredag - Særhet.

Heihei!

Det er fredag! Seriøst, det er virkelig fredag, og snart, snart er det helg! Bare et friminutt, en engelsktime og en dobbeltime kunst og håndverk igjen. Det klarer man.

Da er jeg ferdig med RLE-prøva. Seriøst, så mye unødvendig lesing jeg har kastet bort tida mi på! Herregud. Jaja, tror prøva gikk greit. Svarte i alle fall på alt.

Fikk igjen naturfagprøva om "Kosthald og fordøying". Fikk 6, 20 av 20 poeng! Det var helt merkelig, men det var litt gøy da.

Denne uka her har egentlig vært ganske kjip. Lekser, data, ingentinggjøring. Trøtthet på høyt plan. Jeg vet ikke helt hva som skjer i helga heller, men i dag har jeg i alle fall noen planer. Etter skolen henter Marte meg nesten med en gang, så skal vi finne på noe. Det er skikkelig lenge siden; nesten to uker! Vi har planer om enten å stikke på Moa eller å gå en tur; vi fant ut i går at vi ser formen an.

Ellers; Netcom har vært skikkelig snill med meg og gitt meg en måneds gratis ringetid til alle Netcomkunder. Da er det jo herlig at Alex har Netcom! Savn. Savn, savn, savn, savn, savn.

Ellers har jeg ikke så mye mer å skrive tror jeg. Marita er ekstremt hyper. Ekstremt.