lørdag 3. januar 2009

Fredag - Kos.

Heii.

Jeg har funnet ut at det er kos å skrive blogg på kvelden. Egentlig er det vel natt. Klokka er halv to, og jeg har akkurat spilt Amerikaner og TP med familien. Jeg og Elisabeth vant i TP, men Amerikaner må jeg se meg slått i. Haha, interessant ja.

Det har vært en veldig fin dag i dag! Folk hadde bestemt seg for å stå opp tidlig, så de ropte og smelte med dører(det føltes i alle fall sånn), selv om det nok ikke var så ille. Jeg sto opp i tolvtida, dusja, spiste en yougurt og så øvde jeg faktisk på kornett. Jeg merker at jeg ikke har spilt på ei stund ... Mamma og Elisabeth dro til byen, og meninga var egentlig at jeg skulle bli med, men jeg droppa det. Litt over to kom Marte og Chriss og henta meg, og jeg og Marte stakk på Moa. Fikk brukt gavekortet jeg fikk i julegave; 250 kr på Musikkverket. Jeg kjøpte Satyricons nyeste CD, og Triviums "Shogun". Jeg måtte legge til 100 kr, men var absolutt fornøyd med kjøpet. Dessuten fikk jeg kjøpt meg et nytt pudder, og Marte fikk kjøpt det hun ville ha. Jeg var hjemme rundt fire. Egentlig var meninga at Camilla skulle komme en tur, men det ble noe kødd med bussene så jeg dro til henne i stedet. Vi satt egentlig bare og skravla; vi så litt på filmen "Wallie"(eller noe sånt), men den hakka så den måtte stoppes. Quizer på Start måtte også tas; så utrolig mange idiotiske tester det fins, egentlig. Veldig koselig var det uansett! Jeg kom hjem i nitida(oppsummering, oppsummering) og da spiste vi taco. Evig lenge sida jeg har spist det føler jeg, så det var ekstra godt. Jeg ble mett da, veldig mett faktisk, men det er verdt det.

Mer har det vel ikke skjedd, tror jeg. Jeg har absolutt ingen planer for i morgen, men det ordner seg vel. Jeg tror at vi skal se Max manus på søndag; skal i alle fall prøve å få tak i billetter. Jeg begynner å innse at 5. januar nærmer seg, og at skolen snart starter. Bare ei ussel lita helg igjen. Den må så absolutt nytes!

Jeg har ikke særlig mye mer å skrive, så vi snakkes. God natt.