lørdag 31. januar 2009

Lørdag - Jeg liker lørdager.

Heija!

Så deilig det var å sove lenge i dag! Nå har jeg akkurat stått opp og spist frokost. Jeg trengte virkelig å sove lenge. Hva som skjer i dag, har jeg imidlertid ikke peiling på. Ikke i morgen heller, for den saks skyld. Jeg har i alle fall store planer om å slappe av. Nå sitter jeg og hører på u-mix(veldig lenge siden jeg har hørt på det faktisk!), skriver blogg og mottar sanger fra Alex. Søt lørdag, egentlig. På umix snakker de om en ny likestillings og diskrimineringslov, noe som faktisk er utrolig viktig og egentlig en selvfølge, mener jeg. Snart må jeg nok øve kornett; fikk en sang i lekse jeg ikke har sett på enda. Men, det skal gå rimelig greit, tror jeg.

Hadde en herlig dag i går! Resten av uka har som sagt vært ganske kjip, men i går lysna det. Vet egentlig ikke helt hva det var engang. Ble ferdig med RLE-prøva, og alle var i ganske godt humør og klar for helg! Dessuten, nesten rett etter skolen, henta Marte meg, og det var så gøy å se henne igjen! Vi stakk en tur på Moa, men kjøpte seriøst ingenting. Vi gikk bare rundt og skravla i nesten en time, og fikk sikkert like mye mosjon som om vi hadde gått rundt Valen. Koselig var det uansett. Synging av full hals på vei hjem fra Moa rakk vi også. Vi stoppa på Spar. Etter litt fram og tilbake(tro meg; det har vært verre) endte vi opp med ferdigvafler. Vi laga dem hos Marte, sang mer og det var utrolig gøy! Dessuten var min kjære Marte så snill å rette håret mitt.

Dro omtrent rett til Sandra. Der var Marita og Birgitte også, og vi hadde seriøst en herlig kveld! Masse latter og hyperhet. Dessuten laga vi muffins og pynta dem skikkelig fint. Vel, de fleste pynta dem skikkelig fint. Hehe, jeg tror ikke jeg hadde helt dagen min for matlaging i går … Gøy var det uansett, og mett ble man!

Imidlertid dro jeg hjem ganske tidlig. De fleste var ganske fredagstrøtte. Jeg klarte faktisk å sovne på sofaen, sånn jeg pleide da jeg var liten. I halv tolvtida ble jeg med pappa på Shell for å vaske bil, av alle ting. Jeg liker å kjøre bil om kvelden, faktisk. I alle fall å sitte på, hehe.

Kvelden, eller natta blir det vel, ble brukt på å snakke med Alex. Jeg tror ikke vi har gått av den Netcomvennegreia. Jeg gruer meg til det er over, altså.

Da fortsetter jeg bloggskrivinga et par timer senere. Jeg var visst ikke helt i bloggskrivingshumør i sted. Nå har jeg i alle fall gjort litt. Jeg fant ut at jeg skulle bli med mamma og pappa en tur rundt Valen. Angrer ikke; ble mye lettere til sinns. Dessuten; den tunge sløvheten på grunn av at jeg sov så lenge, forsvant fort. Hørte dessuten på MP3. MP3’en til mamma har klikka, så hun mister nok all musikken. Jeg fant ut at jeg skulle ta en backup av musikken jeg har på mp3’en, så jeg slipper å legge sangene inn på nytt om det samme skulle skje med meg. Vi har jo samme mp3, liksom.

Ellers; jo da, jeg har fått øvd kornett og gjort to matteoppgaver, så sier meg fornøyd. I tillegg har jeg sunget, og i dag var det veldig gøy, fordi jeg fikk det til sånn jeg ville ha det. Nå har jeg fått stativ til å sette høytaleren på, også. Jeg skal faktisk bruke mitt eget anlegg på torsdag.

Da tror jeg ikke at det var så mye å skrive. Har forresten begynt å høre på Annihilator. Digger dem!

Da snakkes vi.