tirsdag 20. januar 2009

Tirsdag - Trøtthet.

Heei!

Seriøst; i går er den trøtteste dagen jeg har opplevd. På skolen og da jeg kom hjem, var jeg egentlig i meget godt humør, men det ble litt mørkere da jeg satte i gang med leksene. Jeg gjorde ferdig norskinnleveringa, og så hadde jeg store planer om å gjøre naturfagen, for å bli ferdig, men mangla boka, så det ble ikke. I stedet gjorde jeg RLE, noe som var drepende kjedelig. Vi skal ha prøve i neste uke om religioner i vherdagen; jeg kan ingenting. Neste uke skal vi ha samfunnsfagprøve også, forresten. Uansett; mitt humør ble verre. Dessuten var jeg kjmpetrøtt og kjempesulten! Den doble kornettimen var så absolutt grei; lærte en del og spilte ting jeg fikk til. Det var bare det at trøttheten gjorde slik at jeg nesten ikke klarte å spille. Etter kornettimen spiste jeg tomatsuppe, av alle ting, før jeg satt på MSN og mottok sanger fra Alex! Det var i alle fall koselig. Jeg var så absolutt ikke i korpshumør da klokka nærma seg seks, men det fikk så være. Et absolutt lyspunkt var at Jeanett var på korps! Jeanett er min kornettkamerat og også gode venninne. Vi holder på med en sånn utentattsang, og skal jeg være ærlig, er den ganske lett. Litt for lett, egentlig. Jaja. Vi spilte heldigvis ”Pirates of Caribbian”, eller hva den nå heter, og det er faktisk utrolig kult, tro det eller ei. Stakkars Vebjørn; det han prøvde å si til meg ”forsvant”. Øynene mine falt igjen hele tiden, og jeg klarte ikke å oppfatte skikelig hva folk sa til meg. Jeg aner ikke hvorfor jeg var så sliten engang; noen ganger bare er jeg det.

Vel hjemme fra korps gjorde jeg ikke særlig mye. Jeg hadde faktisk så lite å gjøre(til og med hotel cæsar var avlyst) at jeg fant ut at jeg skulle gjøre ferdig samfunnsfagen på Itslearning. Godt å få det unna.
Jeg var stuølptrøtt; spiste en yougurt og holdt på å sovne der jeg satt. Derfor var jeg i seng kvart over ti, og uten å høre på musikk eller noe, ble jeg bare liggende og prøve å sove. Da jeg nesten hadde sovna, ringte Sandra. Stakkars jente; jeg var nok helt borte. Uansett var det kjempekoselig å prate med henne; det skal nok gjentas i den nærmeste framtid tenker jeg! Da jeg la på, fikk jeg ei melding fra Isabel som jeg svarte på, og da begynte jeg å bli våken. Ti minutter seinere ringte Alex. Det var nok ikke meninga at jeg skulle sovne tidlig den kvelden, men det gjør igrunn ingenting. Mye bedre å snakke med folka enn å sove. I dag er jeg mye mer uthvilt også.

I dag har jeg egentlig ikke planer om å gjøre noen lekser; gjorde musikk kog naturfag i studietida, så er igrunn i rute. Jeg skal på sangtime, og gleder meg stort! Jeg begynner imidlertid å bli rimelig sulten, så det må jeg få gjort noe med nå snart. Dessuten hører jeg på Slipknot. Herlig!

På skolen i dag skjedde det ikke så mye. Det var herlig å se Silje igjen! Dessuten gikk jeg på Rollonhytta i gymmen. Ikke helt opp; det rakk vi ikke. Uansett var det skikkelig friskt og godt ute!

Mer kan jeg igrunn ikke komme på, sånn i farten. Jeg skal til frisøren i morgen! Jeg gleder meg. Jeg får fortsatt ikke lov til å farge håret svart. Ikke vet jeg om det hadde blitt fint heller.

Håper dere har det fint, folk! Det har i alle fall jeg, om noen skulle tvile.