torsdag 8. januar 2009

Torsdag - Syk blogg.

Heihei.

Hva skjer, egentlig? Jeg føler meg helt uoppdatert på verden rundt meg. Sorry for at jeg ikke har skrevet siden mandag, men jeg har vært syk. Mandagskvelden frøs jeg noe helt sinnsykt, men trodde det var på grunn av den litt ustabile varmepumpa vi har. Da jeg våkna tirsdagsmorgen, følte jeg meg ganske bra så jeg dro på skolen. I første time hadde vi engelsk. Vi fikk gjort unna litt lekser, så det var i grunn helt greit. I andre timen hadde vi norsk, og selvfølgelig skulle vi snakke om Kristin Lavrandsdatter og gå gjennom spørsmåla vi hadde fått dagen før. Mens vi holdt på med det, begynte jeg å få skikkelig vondt i hodet.

Da det ble friminutt, var hodepinen bare verre. Stakkars Silje ga meg sin siste Paracet, til tross for mine protester. Tusen takk, vennen! Den tredje timen hadde vi studietid og jeg frøs, var utslitt, hadde vondt i hodet og var kvalm. Derfor klarte jeg bare å lese fem sider i RLE(Vi skulle ha lekseprøve på torsdag fikk vi vite). Jeg ringte mamma i ellevetida og hun henta meg. Da jeg kom hjem, la jeg meg med en gang og sov i tre timer. Det var helt sykt, men var så sliten. Derfor følte jeg meg litt bedre da jeg våkna. Jeg gjorde ikke særlig mer den tirsdagen; slappa av på sofaen, så litt på TV og sånn.

Jeg har både vært hjemme fra skolen i går og i dag. Jeg har ikke vondt i halsen eller noe sånt; jeg er bare så forferdelig slapp og tung i kroppen og hodet, og jeg har litt feber. Merkelig. I går fikk jeg i alle fall prata med Mirra(kjempelenge sida, så det var veldig kjekt!) og Isabel(Vi fikk ikke prata på mandag likevel, så bra vi fikk det til så fort. Supert det også, selvfølgelig!) Dessuten har jeg fått hørt litt på "New Age Nero". Det jeg har hørt, har i alle fall vært veldig bra.

Det er faktisk ganske kjedelig å være hjemme. Alle er på skolen, så ingen å snakke med liksom. Jeg orker ikke å gjøre særlig mye heller, så det blir jo bare å ligge rett ut og gjøre ingenting. Jeg tror egentlig at jeg skal på skolen i morgen da; føler meg rimelig bra akkurat nå. Det blir bra å se folka igjen!

Jeg må jo ikke glemme å nevne den herlige nyheten(noe sier meg at du kommer til å høre om det mer enn en gang!) Ida og Julie kommer neste helg! Det blir så ufattelig bra det; jeg gleder meg stort. Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre enda, men selv om vi ikke har lagt noen planer, så pleier det å ordne seg uten problemer overhodet. Jeg savner dere sånn! Egentlig, når jeg tenker meg om, så er det faktisk veldig mange jeg savner ... Folk fra leir og NBFU, folka på Sunndalsøra, nå for tida også folka i klassen ... Ja, egentlig de fleste.

Jeg har egentlig ingen planer for helga. Jeg håper jeg kan finne på noe. Tenk at det snart er helg igjen? Sykt. På søndag er det familieselskap hos søskenbarnet mitt, Andreas. Han ble ni år i går! Er så stolt av deg, vennen.

Stort mer har jeg vel ikke å skrive. Tenker på dere, folkens.