søndag 11. januar 2009

Søndag - Hei.

Bloggskriving er søtt, sånn egentlig. Jeg har igrunn ikke noe nytt å skrive, men kjeder meg, så da skriver jeg blogg likevel. Forstå det den som kan.

Idag har faktisk vært en ufattelig sløv dag! Først våkna jeg klokka åtte, men klarte heldigvis å sovne igjen. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Jeg drømte verdens sykeste drøm; det var seriøst helt merkelig. Jeg orker ikke å forklare drømmen min her, det blir bare rart. Uansett; våkna igjen i ellevetida, men sto ikke opp før halv ett. 12:27 for å være nøyaktig, haha. Noen klokkeslett bare setter seg fast, mens viktige, jo de forsvinner. Har egentlig bare vært ved dataen, og øvd piano i nesten en time. Jeg har fått en forferdelig vanskelig sang og nå kan jeg nesten 1/4 av den. Jeg vet; altfor dårlig, men, jaja. Jeg tror ikke jeg må vær ferdig til torsdag, det klarer jeg ikke.

Det er litt trist at det er søndag. I morgen begynner ei full uke. Onsdag er det karaktermøte, så vi får mest sannsynlig karakterene våre enten torsdag eller fredag. Jeg kan nesten garantere at det blir fredag; det er meget typisk. Jeg kan heldigvis se fram til helga da, for da kommer Ida og Julie! Jeg gleder meg sånn til å se dere igjen, begge to. Mandag 26. januar skal jeg til tannlegen. Jeg har ikke vært der på to år, tror jeg, så gruer meg sykt. Jaja, den tid, den sorg. Jeg prøver å tenke minst mulig på det.

Klokka fem idag skal vi i familieselskap; skal feire Andreas. Det blir nok veldig koselig, men jeg har en følelse av at jeg kommer til å bli mett. Veldig mett, faktisk. Tante Norun har det med å lage mye mat. God mat, også. Jeg lurer på hva jeg skal ha på meg? Jeg tror det blir den svarte silketoppen min og ei litt fin bukse. Hehe.

Det er koselig å lese "venner om"-lista si på Nettby. Folk er så snille!

For en god stund siden skrev jeg opp et par blogger som var verdt å ta en tur innom. Vel; her er tre nye:
Mirnesas blogg:
http://www.mirraskrulla.blogspot.com/
Koselig lesing fra ei alltid like positiv jente!
Maritas blogg:
http://www.maritaelgsaas.blogspot.com/
Endelig har Marita også tatt til fornuft og begynt å skrive.
Lenas blogg:
http://www.latterbomba.blogg.no/
Jeg blir alltid å glad av å lese bloggen til Lena.

Hva mer kan jeg skrive? Jo, gårsdagen.. Det skjedde ganske lite. De fleste var borte, så jeg hadde ikke noe særlig å gjøre. Spiste landgang, sang, satt ved dataen, hørte på musikk på full styrke og ikke minst så prata jeg med Ida. Herlig! Sovna rundt halv to, tror jeg. Dessuten har jeg funnet ut at Metallicas "Broken, Beat & Scarred" er utrolig gøy å synge. Det hadde faktisk vært moro å opptre med den en gang, men det blir sikkert ikke.

Stort mer har jeg vel ikke å si; må vel begynne å gjøre meg klar til selskap snart. Sorry for et rotete blogginnlegg, men er trøtt og lei akkurat nå, så da blir det sånn.

Gratulerer med dagen, Jonas! Kos deg.