fredag 5. desember 2008

Fredag - Jeg vet ikke hva jeg skal skrive..

Heija. Jeg har skrevet blogg hver dag i en uke! Tror det er første gang, faktisk..

Jeg gikk fra norsktentamen klokka tolv i dag. Vi visste jo oppgava, og jeg hadde planlagt litt, så da jeg kom på skolen var det bare å begynne å skrive. Jeg skrev fem sider tror jeg! Det ble et merkelig intervju med ei jente, June het hun, som filosoferte rundt valg og fremtid, skole, miljø osv.

Nå hører jeg på ”Ikke glem meg”, en bok i en genial serie, nemlig Gossip girl! Digger den serien. Den er så useriøs og ekte at det bare blir skjønt. Jeg har ikke gjort noe særlig spesielt nå. Kjeder m eg veldig. I kveld kommer Camilla; hun skal overnatte! Det gleder jeg meg i alle fall til.

Ellers har jeg vært veldig dum og glemt matteboka. Det blir ikke mye lesing i helga, skjønner jeg.. jaja..

Snakkes.