fredag 19. desember 2008

Fredag - Juleferie.

Heii.

Det er juleferie. Det er juleferie! Seriøst; det er juleferie! Er det ikke herlig? Jeg har virkelig ikke ord, jeg. To uker med total avslapping og sløvhet.

Den stasjonære leselista mi på skolen, og den jeg har hjemme, er sendt på rens. Derfor kan jeg bare bruke den bærbare, og der funker ikke MSN. Dessuten er den veldig treig. Nå bruker jeg imidlertid den stasjonære, uten leselist. Talen funker jo fortsatt. Det er fryktelig irriterende, for jeg pleier ikke å bruke talen. Det var bare det at jeg kom hjem klokka elleve i dag, og pappa ikke har fiksa Internet på den bærbare enda. Jeg kjeder meg, så derfor skriver jeg blogg. I kveld drar jeg i selskap til Sandra; skal overnatte! Gleder meg stort til det. Ellers i dag har jeg hørt på Black Sabbath, slappa av og lest litt gossip girl. Deilig. På skolen i dag var vi i kirka først, før vi så på litt underholdning i amfiet. Flinke folk! Jeg spilte piano mens Birgitte spilte klarinett på ”On My Own”, det samme som vi gjorde på musikkskolen. Flinke Birgitte! Etter underholdninga i amfiet, fikk vi igjen litt prøver og tentamener. Jeg er veldig fornøyd med både nynorsk og bnokmålstentamen min, så det var gøy. Matte og engelsk har vi ikke fått igjen enda, men det gjør ingenting. Bussene kom kvart over elleve. Jeg og Rebecca sang ”We wish you a merry Christmas” av full hals, og folk løp rundt og klemte hverandre og sa ”God jul!” Skikkelig søtt, hele greia.

I går skjedde det ikke mye; derfor jeg ikke skrev blogg. Jeg snakka litt med Ida, så hotel cæsar, slappa av. Jeg er ikke i toppform; ganske forkjøla, noe jeg blir litt sløv av. Menmen. I jula skal jeg jo bare slappe av! Jeg gleder meg sånn til at søstra mi og Helge kommer hjem! Jeg ser dem i morgen! Jeg har ikke sett søster’n siden høstferien, og Helge siden i sommer!

Dagens sang: Chris Rea – Driving Home For Christmas. Hørte den to ganger i dag tidlig. Nå er det virkelig snart jul!

Ellers har jeg ikke så mye å skrive. På skolen i går så vi ”A Christmas Carol”. For en skjønn film! Vi kunne stikke hjem i halv ellevetida. Herlig.

Jeg skriver nok mer blogg før jul, kjenner jeg meg selv rett. Men håper at alle får en nydelig og avslappende juleferie som svarer til forventningene!