søndag 7. desember 2008

Søndag - Bloggskrivingshumør idag.

Hei!

Jeg er egentlig i bloggskrivingshumør, fordi jeg kjeder meg og ikke aner hva jeg skal bruke dagen på. Problemet er bare at jeg ikke har noe særlig å skrive.

I går kveld stakk jeg bort til Vebjørn en tur, for han skulle passe Benedicte. Vi så ”Mamma Mia” og jeg og Benedicte sang med av full hals. Søteste jenta! Igjen begynte jeg å filosofere rundt hvor mange hitlåter Abba har gitt ut. Den filmen er jo egentlig evig skjønn da. Etter at Benedicte hadde lagt seg, så vi slutten av ”Marias menn”, som gikk på TV. Merkelig film; jeg husker at jeg så den på kino med Marte en gang. Jeg dro hjem i halvtolvtida, men la meg ikke før nærmere halv tre. Først så jeg film fra musikkskolekonserten. Jeg kan bare ikke få sagt mange nok ganger hvor utrolig fint Birgitte spilte! Ellers ble jeg sittende på dataen, skrive meldinger, lese osv. Må jo nyte helga til fulle, vet du!

Jeg sto opp i tolvtida; spiste frokost og sånn, før jeg ble sittende å lure på hva jeg skulle finne på. Jeg fant ut at jeg like godt kunne bli med mamma og pappa som skulle gå tur, selvfølgelig med mp3-spilleren min med meg. Det var ikke så altfor kaldt ute, så det var egentlig veldig deilig. Vi stoppa også en liten tur innom mormor og morfar, bare for å si hei og sånn.

Da jeg kom hjem, ringte jeg Ida. Vår kjære, trådløse telefon har visst bestemt seg for å klikke, noe som er ganske så irriterende. Fasttelefonen vår står i gangen, og folk har det med å gå ut og inn hele tida. Jaja. Forresten tror jeg at det er laderen som har vært litt ødelagt, men jeg tror vi har klart å fikse laderen nå.

Ellers har pappa prøvd, og forhåpentligvis også klart, å fikse dataen min, det får vi vite når jeg kommer på skolen i morgen. Jeg håper virkelig at det funker! Jeg vil ikke bruke bærbar PC på mattetentamen, men må jeg, så må jeg.

Ellers har vi bakt konfektkaker og brune pinner i dag(Det vil si; mamma har gjort det hehe), og jeg har øvd masse kornett. Nå har vi akkurat spist middag. Sløv dag, men har fått gjort en del nyttige ting, likevel. Vil bare komme meg igjennom de to neste ukene, slik at det skal bli juleferie! Det skal bli så godt det. Gleder meg til Elisabeth kommer hjem. Jeg ligger ganske langt etter med julegavene da, så det må jeg få gjort noe med denne uka.

Jeg tror jeg har fått meg en ny yndlingssang, nemlig Megadeths ”I’ll Be There”. Den anbefaler jeg deg så absolutt å høre!

Ellers skjer det lite. Vi snakkes.