fredag 12. desember 2008

Fredag - Trøtthet.

Heii.

Jeg er trøtt. Veldig trøtt. Har akkurat ligget i senga i en time og hørt på musikk og lydbok. Dessuten har jeg både sett gårsdagens og danens episode av hotel cæsar, så nå er jeg oppdatert igjen.

Ellers; i dag hadde jeg en fæl sangtime. Jeg fikk seriøst ikke til en dritt! Jeg sang rett og slett helt ubeskrivelig fælt, og jeg kødder ikke. Jaja. Vi får satse på at det var fordi jeg var trøtt og sliten.

I kveld skjer det ingenting spesielt tror jeg. Jeg trenger å slappe av. Fra i morgen til søndag skal jeg overnatte hos Sandra! Det trenger jeg minst like mye som jeg trenger å slappe av i dag.

Skoledagen i dag var egentlig ganske kos. Den ble brukt på rydding og vasking av garderobeskap, og ikke minst påskriving av alle hjertene; dere vet de hjertene som vi har i julekalenderen på skolen. Vi måtte bare trekke alle som var igjen i dag, fordi den siste uka rekker vi ikke noe på grunn av muntlig. Jeg spyr. Uansett; jeg fikk mange koselige ting påskrevet på hjertet mitt, så det var herlig. Det skal henges opp på veggen!

Halv ti hadde tiende julefrokost. Det var faktisk veldig søtt. Rundstykker, stearinlys, julesanger …

De to siste hadde vi kunst og håndverk, og som tidligere sagt er den en ganske grei avslutning på uka. Ikke at jeg liker faget altså, men det er gøy å bare sitte å prate med folk. Jeg pakka inn julegaver, og lagde til og fralapper. Ganske enkelt, med andre ord, og det betyr mer tid til musikk og sosialitet. Dette blir det siste året familien får hjemmelagde gaver fra meg, det kan jeg omtrent garantere. Jeg har nemlig verken kreativiteten eller iniativet til å finne på noe å lage, og til å faktisk lage det. Menmen.

Forresten fikk vi igjen naturfagprøva om karbonkjemi I dag. Fikk 5+, utrolig nok. Derfor får jeg kanskje, hvis jeg er heldig, 5 I naturfag til jul. Det er bare det at jeg ikke er muntlig aktiv overhodet, og at leksene mine ikke ser helt bra ut, hvis jeg i det hele tatt har gjort dem. Hehe.

Dagens sang: Evanescence – Weight Of The World.

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive. Snakkes.