tirsdag 2. desember 2008

Tirsdag - Blogg, btw.

Heihei.

Da er engelsktentamen overstått; bare tre igjen. En muntlig og to skriftlige. Engelsktentamen i dag gikk greit nok. Jeg skrev en artikkel som het ”What time means to me”. Jeg gikk rundt halv ett. Da orka jeg rett og slett ikke mer, hadde ikke mer å gi. Vi rakk heldigvis ti på ett-bussen, så jeg var hjemme litt før halv to.

Jeg var på Dolly i dag, sammen med Maritha og Ingvild. Veldig koselig(Ja, jeg vet at jeg sier det altfor my, men samma det vel? Koselig er et koselig ord!) det! Dro omtrent rett på sang. Nå vet jeg hva jeg skal synge på romjulskonserten. Det blir ”Himmel på jord”. Nå gjenstår det bare masse tekstpugging og øving. Jeg skal få det til, det må jeg!

Nå har jeg akkurat snakka med Birgitte. Vi har gjort musikkleksa på Itslearning. Fikk 100%! I kveld har jeg få planer; blir vel bare MSN og lignende. I morgen begynner jeg skikkelig med matta. Tror jeg …