søndag 21. desember 2008

Søndag - Jula er koselig å skrive om.

Ja, det er faktisk sant. Jula er virkelig koselig å skrive om. Derfor gjør jeg det.
I natt ble jeg vekka av banking på vinduet mitt. Jeg husker at jeg tenkte: "Jeg bare drømmer, derfor gidder jeg ikke å si kom inn". Men bankinga fortsatte helt til jeg skjønte at det måtte være mer enn en drøm. Med en gang ble jeg ganske redd, men så hørte jeg Elisabeth sin stemme. Hun ba meg låse opp nede, siden hun hadde glemt nøkkelen. Ingen vits i å vekke hele huset. Helt omtåka gjorde jeg det. Det var helt merkelig, hele greia. Jeg sov veldig tungt akkurat da, så det skremte meg litt. Uansett; jeg sovna ganske fort igjen, og idag sto jeg ikke opp før klokka tolv. Pastasalat til frokost var godt, og så gjorde jeg ikke så mye før vi pynta juletre. Det er jo alltid fint! Julestjerna funka ikke med en gang, men ellers gikk det knirkefritt, hehe.

Dagens sang: Megadeth - Symphony Of Destruction.

Siden all musikken min er på den stasjonære, hører jeg på musikk på telefonen min nå. Heldigvis har jeg gode høytalere der! Antallet sanger er dessverre lavt, menmen.

I firetida stakk vi bort til farmor og farfar en tur. De holdt på med å pynte juletre, så vi hjalp dem også, vi. Man får aldri nok av juletrær.

Vi dro omtrent rett videre bort til mormor. Hele slekta var der, og vi spiste grøt. Det er en årlig tradisjon det også, faktisk. Siden vi er så mange, hadde vi tre mandler. Emma, tante Maria og tante-Karro var de tre heldige, og plutselig var alle mette. Hehe.

Forresten, jeg har fått MSN til å funke, og godt er det! Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten jeg, hehe. Neida; det hadde nok gått på et vis, men det absolutt beste er å ha det. Dessuten bør jeg vel nevne at konserten var fin i går. Både koret og korpset spilte og sang bra.
Vi snakkes!