lørdag 6. desember 2008

Lørdag - Helgens herlighet.

Hei.

For en herlig gårsdag! Jeg håper denne dagen blir like herlig. Lørdager pleier å være det. Camilla kom i halv åttetida i går, og vi satte oss ned på kjellerstua, med druer, Pepsi Max og Stratos. Vi gjorde vel egentlig ingenting hele kvelden, men tida gikk utrolig fort likevel, og vi prata om alt mulig! Det var så lenge siden vi hadde gjort noe sånt, og det trengtes. Forresten spiste vi landgang også. Naam.

Vi var imidlertid veldig trøtte etter tentamen og ei lang skoleuke, så vi sovna rundt halv ett. Derfor var vi uthvilte, og sto opp halv ti. Ganske tidlig til meg å være, i alle fall. Etter en koselig frokost fortsatte vi pratinga, til Camilla tok 12:20 bussen hjem. Nå har jeg akkurat dusja og prata med Sandra; en samtale som også trengtes, helt klart!

Jeg er ferdig med den nest siste gossip girlboka. Den var trist! Jeg gruer meg til den siste er ferdig, samtidig som jeg ikke kan vente til å lese den og finne ut hva som skjer.

I dag har jeg ingen store planer; håper jeg kan finne på noe i løpet av dagen. Matte? Tviler.