søndag 14. desember 2008

Søndag - Jul snart!

Hei.

For en herlig dag! Gårsdagen var også herlig. Noe litt mindre kult er at helga snart er over, men det orker vi ikke tenke på nå. Det er 14. desember og bare 12 dager til jul!

I går var altså planen å overnatte hos Sandra. Før jeg stakk bort til henne, var vi en liten tur innom farmor. Fint å se henne igjen! Pappa kjørte meg bort til Sandra, så jeg var der ganske nøyaktig fem. Vi hadde det så utrolig gøy! Tida bare raste av gårde; brått var den sju, snart ni, og snart elleve. Vi hørte på musikk(det tok en god stund bare å lage spillelista, haha), skravla, headbanga(jeg har vondt i nakken, haha!) og lo masse. Dessuten spiste vi en herlig, hjemmelaget pizza(det var ikke vi som lagde den, altså) og var en tur i Vågen for å kjøpe smågodt, til tross for at vi var meget mette etter pizzaen. Denne mettheten resulterte faktisk i at det meste godteriet ble spart til i dag, noe som igjen førte til en ganske usunn start på dagen. Jaja, det hører med, det kan vi vel alle være enige i.

Vi sovna ganske tidlig da, egentlig. Vi sov vel i nærmere tolv timer! Herlig. Jeg er i alle fall veldig glad i Sandra. Jeg vet at jeg har sagt det før, men det kan vel ikke sies mange nok ganger.

Nå skjer det ganske lite. Vi skal bort til mormor en tur i ettermiddag.

Dagens sang: Trivium – Shogun. Jeg elsker den sangen der!

Jeg gleder meg sånn til neste helg! Juleferie, selskap, henting av juletre, julenatiné, Elisabeth kommer hjem … En god del å glede seg til med andre ord. Bare ei uke igjen!

Men da har jeg ikke særlig mye mer å skrive. Savner deg Silje; gleder meg til du kommer hjem! Håper du har det supert i Spania.