onsdag 3. desember 2008

Onsdag - Merkelig.

Heii.
For en dag, helt seriøst! Jeg vet ikke helt hvorfor, men denne dagen har bare vært merkelig. Rar. Fin. Forvirrende. Ja, jeg vet ikke.

Jeg skulle liksom lære litt matte i dag. Jeg skjønner mindre enn aldri før, men det går bra. Vi har fått vite at på norsktentamen på fredag skal vi skrive en valgfri saklitterær tekst som skal ha et eller annet med framtid å gjøre. Jeg vurderer å skrive et essay, eller kanskje et intervju med en eller annen usikker ungdom. Jeg vet ikke.

Jeg har kanskje mista mitt tredje skjerf(jeg kødder ikke) i dag, og så trodde jeg at jeg hadde glemt nøkkelen, fikk alle tinga mine inn i skapet til Helene, men da jeg kom hjem fant jeg ut at nøkkelen hadde vært i sekken hele tida. Uansett; jeg ble med Silje hjem etter skolen! Utrolig genialt. Vi babla masse( er så lenge siden det), spiste kylling og ris(nam!), gikk i Vågen(Kaldt), og selvfølgelig spiste vi smågodt.

Marita kom i sjutida. Herlig det! Jeg dro i åttetida, og da jeg kom hjem, øvde jeg litt til musikkskolekonsert i morgen, før jeg snakka lenge med Isabel. Er så glad i den jenta! Nå snakker jeg med Sandra, faktisk, og det er kos.

Da snakkes vi; hadde mange planer for hva jeg skulle skrive i sted, men nå har jeg glemt alt. Snakkes. Jeg har verdens beste venner hvis du er i tvil!